Saturday, 5 March 2011

tak paham aku !!

plek btol la mmbe aku sorg nih .. asal dye ney suke sangat mnyibok hal aku..pe yg aku buat sume je tak kne.,
 pe msalah dye ney aku pon tak taw.,dlu elok je..sempoi je,due tge mnjak ney cam haram perangai..
aku bkn pe.,yg dye nk sbok2 hal aku tu nape aku pon tak taw.,padahal suke aty aku la nk bergmbo ke pe ke..,
jeles je ropenye.,ko tu de enset mhal ko tu g r tngkap gmbar..kte mmbe rmai..,( kabel cekang chek)..sembng nk kmaih je.,tak nk klah,,nk salu dok ats je,,tak nk dok bwah.,kau ingat bdn kau bsar aku tkowt,!!! ma cibai pnye org.,da bnde yg bkn2 kua  dr mlot aku ney haa..

haish wat nambah dose aku je ngutok ko pepagi bute ney.,jeles sangat ngan spe aku berkwn..hak aku r nk kwn ngan spe..yg ko sebok pehal,,.mmbe aku tu dslr ke pe ke..ko tu kwn mat kerete..ade aku kesah ke!!tak de pon en..pastu katenye aku batak la pela..kongat abg ko tu dok kl n ko kerap2 lpak kl tu da bgos sgt ke..!!nseb bek la ko ney lg pandai dr aku..jgn ingat org yg bodoh cam aku ney ko boley memperbodohkan aku la gler!! huhhh tambah dose je..brat bahu aku pasney..

1 comment:

  1. ey ey .
    pe mencarut ni !

    dah lah ta ngajak .hoho

    saba2 lantak kan je orang cenggitu .
    kalau dye kacau lgi
    p sumbat dye lam jamban n flash 10 kali .hahah


    chill k :)

    ReplyDelete