Thursday 10 March 2011

bising dan bising..

bising dan terus bising..leter dan terus leter..,ish..setiap hari kne leter..

JIWE saje rse hidop aku..,da tak lrat nk dngo mak aku leter..setiap blek kli kje 

de je yg tak kne..tp aku tak kesah la en..myb mak aku pnat kot keje..

ksian je mak..,crik rezeki for anak2 nye..org hargai mak selame ney pe yg mak buat kat kami adek beradek..

tapi mak mmg happyning.,sntiase ceria n cool je...

tp bkn mak aku sorg je kuat berleter ney..de sorg lg..

"AYAH AKU"

pegh! klu ayah aku yg berleter..mak aku tros give up. sbb mak aku kate..kalu org laki2 ney berleter..

hodoh rupenye..bkn je hodoh..mengalahkn org pompuan..tak bley nk stop da..bak kete api ekspress la..kalu 

dah lju..tak kn dan2 tu gak bhentinye..tak bley nk stop..

melainkn dye kuar rumah..bru la bhnti..,dasyatkn..!pnas gak telinge ney..

anyway,sume kate2 yg kluar dr mlot MAK ABAH tu mmg akan terjdi..

n panduan tok kte hidop di alam ciptaanNYA..


:hah

=((


1 comment:

  1. haa ! tawu pon awak ye ! jd .jgn beleter dgn sye tawu .. nnty buruk ..ta tawuu .haha :D

    ReplyDelete